SUPLIMENTE SLABIRE
CARNITINA
L-CARNITINA IN DIETELE DE SLABIRE

Carnitina, proteine, aminoacizi, oferte:

PROTEINE
AMINOACIZI

Carnitina in dietele de slabire

Beneficiile carnitinei in cura de slabire sunt numeroase. Carnitina este un aminoacid necesar in marirea abilitatii organismului de a arde grasimi. Corpul omenesc pot produce carnitina din aminoacidul lizina, care se gaseste in carne, cereale integrale si legume.

Pentru a sintetiza carnitina, organismul nostru are nevoie de asemenea de vitamina B6, niacina, fier si vitamina C. Un deficit de carnitina poate cauza oboseala si stres, slabire musculara, boli de inima, niveluri ridicate de grasime in sange si degenerarea creierului. Unul dintre rolurile principale ale carnitinei este sa transporte grasimile prin membranele celulare in mitocondrii. Acolo grasimea furnizeaza energie pentru mai multe functii, in special pentru contractarea muschilor - glicogen muscular. Modul ideal de a scapa de grasimi este sa o transformam in combustibil pentru arderea in cursul exercitiilor fizice. Glicogenul va fi folosit in contractii musculare, pentru exectarea exercitiilor din sala de fitenss / bodybuilding. Daca in organism exista carnitina din belsug, o cantitate mare de grasimi poate fi transportata in celule si arsa pentru a obtine energie.

Actiunea de ardere a grasimii face din carnitina un supliment minunat pentru curele de slabire, dar in afara de acestea carnitina are si alte beneficii. De pilda, ea curata sangele. S-a dovedit ca aminoacidul carnitina creste capacitatea ficatului de a descompune grasimile pentru a le elimina. Ea scade nivelurile de trigliceride din sange si creste nivelul de colesterol HDL - colesterolul bun. Carnitina exista in mai multe forme, pe care le gasiti la magazinele de suplimente sau in salile de fitness, la raft. Recomandam L-carnitina, acetil L-carnitina sau L-acetilcarnitina in dietele de slabire si definire musculara. Formele acetilate pot fi absorbite mai usor, insa au un pret un pic mai mare de vanzare. Cititi cu atentie etichetele suplimentelor de carnitina inainte de a le cumpara. Evitati carnitina sintetica D sau DL, ce poate avea efecte secundare negative.

Carnitina se gaseste sub forma de tablete, capsule sau sub forma lichida. Pentru un practicant obisnuit de fitness / bodybuilding, 20-200 mg de carnitina obtinute din alimentatia zilnica nu sunt suficiente. Pentru alte categorii cum ar fi sportivii de performanta, este nevoie chiar de doze mai mari. Cantitatea optima de carnitina este intre 3 si 8 g pe zi si se recomanda si celor cu probleme cardiovasculare. Nu exista efecte secundare ale consumului de suplimente nutritive cu carnitina, in doze normale.

AMINOACIZI PENTRU SLABIRE
GAINERE
ARTICULATII
TESTOSTERON
SLABIRE
MULTIVITAMINE

Despre l-carnitina, proteine si aminoacozi:

®  Autor:  www.superset.ro - Magazin online suplimente nutritive fitness culturism -  www.proteinele.ro  l  www.aminoacizibcaa.ro
magazin proteine online concentrate proteice proteine online proteine-online proteine-culturism proteine-fitness concentrate-proteice izolate-proteice proteina-aminoacizi aminoacizi-bcaa proteine online
CARNITINA SI DIETA CU PROTEINE